Skontaktuj się
z nami

Polerowanie futrem świeżego lakieru: futro, a krawędzie oraz pielęgnacja futra.
Usuwanie niedoskonałości lakieru i polerowanie

Polerowanie futrem świeżego lakieru wymaga dużej wprawy i różnicowania nacisku. Polerowanie rozpoczynamy na małych obrotach 700-900 obr./min., z umiarkowanym naciskiem na maszynę. W kolejnej fazie usuwania rys po matowaniu zwiększamy obroty, z jednoczesnym zmniejszeniem docisku. Zapobiega to powstawaniu śladu po włosiu futra polerskiego jak również zapobiega przegrzewaniu materiału.

Zdjęcie

UWAGA!

Nie należy dopuszczać do sytuacji, w której włosie zawijać się będzie na krawędziach elementu. Musi się zawsze z takiej krawędzi ześlizgiwać. W ten sposób zapobiegamy przetarciu polerowanego miejsca.

Futro polerskie można prać w zimnej wodzie. Musi być następnie dobrze wypłukane i odwirowane. Nie wolno go jednak suszyć w wysokiej temperaturze, ze względu na prawdopodobieństwo jego skurczenia. Innym sposobem utrzymywania futra polerskiego w czystości, jest wydmuchiwanie sprężonym powietrzem pozostałości pasty znajdujących się we włosiu.

Podobne artykuły:

Jakiego produktu Nortona użyć, aby pozbyć się naklejek z elementu karoserii?
Do czego służą paski ścierne R 929? Jakiej granulacji użyć pracując paskami ściernymi R 929?
Bez zarysowań i hologramów - w kilku krokach do błyszczącego lakieru.
Gąbka, czy futro polerskie? Czego używać do polerowania lakieru samochodowego?
Jak usunąć rysę bez użycia materiałów ściernych

Zapytaj
nas

Masz pytania?

Zapytaj
nas

Masz pytania?