Skontaktuj się
z nami

Administratorem Twoich danych jest SAINT-GOBAIN HPM POLSKA sp. z o.o.
KLIKNIJ i dowiedz się więcej o ochronie Twoich danych.

Polerowanie futrem świeżego lakieru: futro, a krawędzie oraz pielęgnacja futra.
Usuwanie niedoskonałości lakieru i polerowanie

Polerowanie futrem świeżego lakieru wymaga dużej wprawy i różnicowania nacisku. Polerowanie rozpoczynamy na małych obrotach 700-900 obr./min., z umiarkowanym naciskiem na maszynę. W kolejnej fazie usuwania rys po matowaniu zwiększamy obroty, z jednoczesnym zmniejszeniem docisku. Zapobiega to powstawaniu śladu po włosiu futra polerskiego jak również zapobiega przegrzewaniu materiału.

Zdjęcie

UWAGA!

Nie należy dopuszczać do sytuacji, w której włosie zawijać się będzie na krawędziach elementu. Musi się zawsze z takiej krawędzi ześlizgiwać. W ten sposób zapobiegamy przetarciu polerowanego miejsca.

Futro polerskie można prać w zimnej wodzie. Musi być następnie dobrze wypłukane i odwirowane. Nie wolno go jednak suszyć w wysokiej temperaturze, ze względu na prawdopodobieństwo jego skurczenia. Innym sposobem utrzymywania futra polerskiego w czystości, jest wydmuchiwanie sprężonym powietrzem pozostałości pasty znajdujących się we włosiu.

Podobne artykuły:

Jakiego produktu Nortona użyć, aby pozbyć się naklejek z elementu karoserii?
Do czego służą paski ścierne R 929? Jakiej granulacji użyć pracując paskami ściernymi R 929?
Bez zarysowań i hologramów - w kilku krokach do błyszczącego lakieru.
Gąbka, czy futro polerskie? Czego używać do polerowania lakieru samochodowego?
Jak usunąć rysę bez użycia materiałów ściernych

Zapytaj
nas

Masz pytania?

Zapytaj
nas

Masz pytania?
Strona wykorzystuje pliki cookies w celach statystycznych, analitycznych i marketingowych, w tym badania Twoich zainteresowań.
Możesz określić w przeglądarce warunki przechowywania i dostępu do cookies. Więcej